• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Dagen till ära

     
     
    Snacka om att det har varit kanon väder idag! Och det ser ut att hålla i sig hela veckan lång, skönt. Jag ska alldeles strax göra mig iordning och framförallt smörja in kroppen efter all sol. Det hoppas jag att även ni gör efter att ha vistats utomhus. Oerhört viktigt. Imorgon väntar andra planer under dagen vilket nog är lika bra så att kroppen får vila ifrån solandet. 
     
    Idag var det ett år sedan jag började skolan, rättare sagt gymnasiet, för allra sista gången. Hela klassen var pepp på att det nu var sista året och vi alla visste mycket väl vad som väntade in på vårkanten. Jag glömmer aldrig vad tiden gick fort, herregud! Ena dagen var det en regnig oktoberdag och den andra dagen stod vi tjoandes på vårt studentflak, helt magiskt. 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback