• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Ett mäktigt stycke





    Bilderna får nästan tala för sig själva. Vilken kyrka! Och vilken historia bakom den kring bland annat bygget. Den nedersta bilden visar verkligen sin rätt när det gäller kamerorna på höger sida. Jag tror nästan att alla kameror var uppe i luften för att fota. Tyvärr var vi aldrig inne i själva kyrkan, men vad jag har hört ska den vara mäktig även på insidan. Som sagt, jag låter bilderna tala för sig själva! 

    Kommentarer
    Linda säger:

    vackra bilder.

    Svar: Tusen tack!
    Jenny

    2015-08-08 | 19:38:24
    Bloggadress: http://www.nouw.com/LindaLinnros
    Tove säger:

    Om jag ska gifta mig i en Köka ska det vara i den, så vacker!!!!

    Svar: Javisst är den vacker, helt magisk!
    Jenny

    2015-08-09 | 22:11:54
    Bloggadress: http://karlzzzeeen.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback