• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Plus i kanten

     
     
    Bilder från Barcelona, tagna för ca fem år sedan. Det fanns jätteroliga hus att ta kort på i ett område där turistbussen åkte igenom (bilden till vänster). Nästan lite Disney-stuk över husen! Barcelona är en stad som har så mycket mer att se än att bara ligga och dega på stranden varje dag. Exklusiva affärer, häftiga byggnader och turistbussar som åker lite överallt. 
     
    Jag måste säga att jag är stolt över min lilla digitalkamera som tog, bland annat, dessa bilder. Ett bevis på att man inte alltid måste ha en systemkamera för att klara av att ta bra och skarpa bilder. Min gamla digitalkamera var nästan som en "mini-systemkamera", då den hade liknande inställningar som min nuvarande systemkamera har. Ett plus i kanten till digitalkameror som dessa! 

    Kommentarer
    A M säger:

    Älskar Spanien! Så fint.

    Svar: Same! Kan inget annat än att hålla med dig.
    Jenny

    2015-08-07 | 17:33:57
    Bloggadress: http://alicemalmstrom.blogg.se
    Sara säger:

    Oj vad fint! Jag har varit i Spanien två gånger och ska dit snart igen hoppas jag ;)

    Svar: Javisst är det! Vad kul, jag det hoppas jag att du gör ;)
    Jenny

    2015-08-07 | 23:44:21

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback