• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Favoriter i två

     
     
    Dessa pikéer är två favoriter. Perfekta att ha till jeans eller vad som, oavsett om man ska göra vardagliga saker eller om man ska piffa till sig en aning. Lite smycken på detta som ringar och armband kan höja klädseln om man känner för det. Tyvärr har den gråa krympt.. det är på gränsen att den är för kort på mig, typiskt! Och det är även synd att pikéer liknande dessa knappt finns att köpa. Om det finns så är det oftast i flera olika färger och mönster hejvilt på pikén eller andra finesser som inte tilltalar. Nej, flera pikéer som dessa önskas!  

    Kommentarer
    Emma Engström säger:

    Riktigt snygga de är! :D

    2015-08-10 | 13:23:15
    Bloggadress: http://engstromemma.devote.se
    Natahlie säger:

    Läs gärna mitt inlägg"Vad tycker jag om storbloggarna?" och dela gärna med dig av dina åsikter till frågan som jag har ställt till alla läsare, de skulle vara kul att veta vad just du tycker! Och när du ändå är inne och kikar så varför inte delta i veckans blogg? Kram på dig <3

    2015-08-10 | 20:10:50
    Bloggadress: http://nouw.com/Mariinos

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback