• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Håll i hatten



     
     
    Ursäkta min lilla frånvaro! Sakerna på bild köptes igår på Ullared och kan ni tänka er att smyckesskrinet var mitt dyraste inköp? Helt galet vad billiga saker det finns där. Dock köpte jag inte så himla mycket utan jag tänkte hela tiden på om jag skulle använda saken och många gånger blev svaret nej. För ibland händer det att man köper saker för att dom är så billiga. T.ex var jag påväg att köpa en hårinpackning som inte kostade någonting i princip.. Men jag har redan en öppnad hårinpackning hemma som jag har använt 1-2 gånger för något år sedan. Det kommer liksom inte komma till användning haha så varför ska jag köpa det då. Spray-deon på bild fick också följa med hem. Äntligen en deodorant som INTE innehåll aluminium.. vilket dom flesta gör samtidigt som det är farligt för både kropp och hälsa. Hur som helst blev det en påse med grejer iallafall, bland annat en hel del smycken som jag visar upp allt eftersom.
     
    Idag har jag hunnit vara på stan och tagit bort nagelförlägningen, äntligen! Så himla skönt och bli av med den. Sedan gick jag och leta efter ett par vita jeans som inte är genomskinliga.. Jag hitta ett par på JC som fick följa med hem samt en slapp tshirt. Bilder på de kommer, det vet ni! 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback