• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Mer och mindre spontant

     
     
    Åh vilken värme det har varit idag, kanon! Det blev ett spontanbesök under de varmaste timmarna som kanske tog en timme. När vi kom hem var det bara att hoppa i bikinin och lägga sig och slappa återigen. Jag tror att jag somnade till och från vilket jag knappt kan förstå i den värmen som var. Men om man har varit uppe sen tidigt imorse är det nog förståeligt! På bild kan man skymta den nya axelremsväskan som jag köpte i förrgår. Den är helt perfekt och det är super att det är läderband längre upp så att man kan reglera de bäst man vill.
     
    Nej nu ska jag passa på att sola en sista stund för idag innan jag måste göra mig iordning. Jag måste bland annat måla om mina naglar, snark. Det ingick tydligen att dom målade naglarna efter att man tog bort nagelförlägningen. Tyvärr hann nagellacket inte torka ordentligt så det blev i princip förstört efteråt. Men men, sånt som händer. 

    Kommentarer
    Jasmine säger:

    Fin klocka :)

    2015-08-16 | 19:48:11
    Bloggadress: http://megafistairpumprave.blogg.se/
    Emma Engström säger:

    Värmen är så underbar! Din nya väska verkar vara riktigt fin :)

    2015-08-16 | 20:54:31
    Bloggadress: http://engstromemma.devote.se
    Josefine säger:

    Älskar värmen :D

    2015-08-17 | 10:15:17
    Bloggadress: http://wellwhynot.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback