• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Nu ska dom bort!



     
     
    Att till och med KitKat choklad kan vara intressant att fota?.. Jajjamän! Det viktigaste målet på dagen är serverad, frukosten. Fast ne, just joking with you guys. Jag håller mig nog till min standard frukost. Godmorgon förresten! Igår kom jag hem lite senare än planerat, men vad gör det när man är ledig idag. Dock ska jag iväg runt lunch, men annars är det ingenting planerat utöver det. Jag ringde till en nagelsalong igår och frågade om dom hade tid att ta bort min nagelförlägning.. haha jag höll mig i hela tre dagar. Tyvärr hade dom bara en tid på eftermiddagen och den passade inte mig. Men jag ska se till att ringa dom idag så får vi se om nagelförlägningarna ryker! 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback