• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Populärt fast ändå inte

     
     
     
    Godmorgon! Ännu en dag med fint väder och de firar vi med en överblick kring mina objektiv / kamera. Om det blir ännu finare väder imorgon kanske jag till och med ägnar ett inlägg kring mitt kamerabatteri och minneskort haha (just joking).
     
    Det är svårt att ta kort på sin kamera.. med sin kamera. Objektivet på bilden är en stor favorit! Den används flitigt när jag ska fota motiv på avstånd, men även när jag ska zooma in på t.ex blommor = bakgrunden blir desto suddigare och blomman desto skarpare. Men det är inte lika populärt om man har glömt byta detta objektiv och ska fota "vanliga" saker som t.ex på min student. Den som tog kort fick backa väldigt många meter bort för att ens få med allihopa på bild haha. Inte lika populärt kanske! Mitt andra objektiv är 18-55mm i samma märke och även den är jag nöjd med. 

    Kommentarer
    Linnea säger:

    Jag har själv Canon kamera och ett objektiv till de. Fast skulle vilja köpa ett större zoom objektiv!:) Vet du några bra som du kan tipsa om?

    Svar: Härligt! Jag är tyvärr inte så insatt med alla objektiv som finns på marknaden just nu hehe..
    Jenny

    2015-08-07 | 10:39:06

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback