• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Tre av tre





     
     
    Armbanden som köptes i förrgår. Tycker dom är fina alla tre, men på sitt vis! Jag startade dagen redan klockan 8 idag, det är skönt att ha saker och ting klart innan värmen stiger allt för mycket under dagen. För övrigt ska jag ta vara på solen och ta det lugnt idag. Kanske ta ett dopp i badtunnan som vi har fyllt på med vatten och som solen därefter har värmt upp på egen hand. En pool kan man endast använda under sommaren, men en badtunna går lika bra att använda såväl sommar som vinter! Igår gick verkligen dagen allt-i-ett, från den ena platsen till den andra. Så idag ska jag göra precis tvärtemot till igår haha. Jag hoppas ni får en fin fredag! 

    Kommentarer
    Nimo säger:

    Gud vad fina armband!

    2015-08-14 | 12:34:20
    Bloggadress: http://nouw.com/nimsan
    Sandra säger:

    Oh vad snygga!

    2015-08-14 | 14:02:21

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback