• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Två motsatser



     
    Guld och silver. Det blir en extra "touch" om man lägger till ringar i olika storlekar på fingrarna. Den första bilden visar min gamla klocka vars batteri har gett upp, tillsammans med guldiga ringar. Medan den nedersta bilden visar en klocka med silvriga ringar. Vanligtvis brukar jag inte ha ringar då jag tycker dom är ivägen och det brukar sluta med att jag tar av mig dom.. haha. Men det är fint att titta på och det blir som "pricken över i'et". Tyvärr är dom silvriga ringarna på tok för stora och ramlar av lite här och var. Synd, för jag tycker att dom är så fina! 

    Kommentarer
    Amanda säger:

    Härliga bilder!

    Svar: Tusen tack!
    Jenny

    2015-08-07 | 12:25:05
    Bloggadress: http://amandajosefsson.se
    Sara säger:

    Snyggt!!

    Svar: Tack Sara :)
    Jenny

    2015-08-07 | 13:23:13

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback