• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Varför?

     
     
    Detta blir en härlig nystart för oss alla! I denna blogg kommer jag framförallt att visa en himlans massa bilder, därav namnet "Ord i bilder". För visst är det så att en bild säger mer än tusen ord? Min tanke är att ni ska kunna knappa er in hit och ta del utav dessa bilder, som kan vara tagna vid speciella tillfällen eller ur min vardag. Inte nog med det kommer jag även att ge ut tips i Photoshop / redigering, kodning för bloggar samt vardagliga händelser.  

    Kommentarer
    Alicia säger:

    Vad kul! Och vad duktig du är på att fota.

    Svar: Åh, tusen tack!
    Jenny

    2015-08-06 | 20:43:09
    Bloggadress: http://nouw.com/isisdr%C3%B6mmar

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback