• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Well, hello there

     
     
    Godmorgon! Det blev varken bad eller så värst mycket sol igår som vi hade tänkt oss. Prognosen hade förändrats över natten och skinande sol hade bytits ut till solmoln. Men idag har vi tänkt att åka iväg istället då det skulle vara bättre väder. Förresten gick jag till en salong igår och gjorde nagelförlägning - FY! Det första jag gjorde när jag kom hem var att fila ner dom rejält. Så nu är dom i en "okej" längd som jag hade tänkt mig från början. Någon förlägning tänker jag inte göra i framtiden. Då är det smidigare att köpa egna lösnaglar från t.ex Cubus och limma dit på egen hand. Men men, nu har jag testat de iallafall! 
     
    Bilderna är från Madame Tussauds. Det var helt galet vad vissa vaxdockor var likt orginalet" Men på några var det tyvärr inte lika likt. 

    Kommentarer
    Sandra säger:

    Coolt! David Beckham var inte så likt..:p

    Svar: Javisst är det. Haha nej det kan jag hålla med dig om, lite likt men inte till samma höjd som somliga andra vaxdockor där!
    Jenny

    2015-08-09 | 11:25:14

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback