• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Nya, fina & fräscha

     
    Det ekade lite tomt här igår.. Jag fick mina naglar fixade bland annat och resultatet ser ni ovan. Valde vita naglar denna gång och sedan la hon till en matt finnish + en liten blomma som jag tyckte var söt och som skulle passa bra. Jag är sååå nöjd! Hon ändrade också om formen från "spetsig/rundad" topp till den mer raka och kortade även ner längden på dom. Matta naglar är bra fint alltså!
     
    När allting med naglarna var klart så svirade jag om kläder för att möta upp två vänner på stan. Vi satte oss på en uteservering med en plocktallrik och pratade om allt mellan himmel och jord. Ett riktigt trevligt avslut på den dagen! Jag kom hem runt halv tolv så med andra ord så sov jag ut imorse utan att bli väckt av något alarm. Jag ska fortsätta att göra mig iordning nu (har endast ätit frukost haha) och åka till stallet. Det är tveksamt om det blir något gymmande idag då jag ska hinna rida m.m innan jag börjar jobba lite senare. Time will tell! 

    Kommentarer
    Angelica säger:

    Vad snygga!!

    2017-08-21 | 11:19:58
    Bloggadress: http://angelchanelle.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback