• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Dagen börjar fint

     
    Godmorgon! Då var det dags för en ny dag som börjar bra med sol och blå himmel. Jag ska åka iväg och jobba en stund och efteråt ska jag hämta ut ett paket. Fick lagom nog en avisering om paketet för ett tag sen och helst av allt skulle jag vilja åka och hämta det redan nu och testa innehållet, men icke! Den som väntar på något gott..  Kjolen på bild har jag inte använt tidigare så jag tyckte att det fick bli dags för en liten spännande invigning haha. Man ser det nog inte så tydligt på bild, men toppen har jag snörat om där fram med en toffs och sedan stoppat in under kjolen. Tycker det blir mycket finare när man gör så, än att ha en topp som bara "hänger". 

    Kommentarer
    Linnea Kinis säger:

    tycker också det är fint att knyta ihop toppen sådär så den inte hänger för mycket över kjolen :)

    2017-07-18 | 12:39:32
    Bloggadress: http://linneakinis.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback