• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Dagens to do

     
    Denna bild känns väl helt okej att starta dagen med! Om det ändå vore verklighet utanför fönstrena med blå himmel och skinande sol haha, nope. Det blir inget slappande idag, inte för fem öre. Jag ska kila iväg till jobbet om en stund och arbeta ett längre pass. Det långa arbetspasset kompenseras imorgon då jag istället är ledig, sweet! 
     
    Nästa vecka anländer förhoppningsvis de grejer som jag har beställt från olika sidor. Det är bland annat nytt smink som jag är nyfiken på att testa samt lite kläder. Och är det bara jag som tycker det är segt att beställa på en torsdag/ fredag och behöva vänta tills nästa vecka innan produkterna levereras haha.. Men kan man inte låta bli så får man lov att     vänta 

    Kommentarer
    Netti Starby säger:

    Vad spännande med nya produkter och då har du något att se fram emot! :-D Kramis

    2017-07-16 | 12:09:00
    Bloggadress: http://nettistarby.blogg.se/
    Clara säger:

    Det är såååå drygt när man kommer på att man beställt precis innan (eller på) en helgdag. Jag går runt och är otålig hela tiden och tror att det redan gått en vecka från beställningsdagen, när det i själva verket bara gått 2 dagar 😅

    2017-07-16 | 13:37:07
    Bloggadress: http://caups.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback