• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Det växer som ogräs

     
    Häromdagen bokade jag en ansiktsbehandling, närmare bestämt en djuprengörande behandling, på ett spa i stan som är väldigt populärt. Jag har dragit mig för att boka där tidigare pga att väntetiden är såå lång.. Men nu fick jag bita i det sura äpplet, även kallat väntetid, och se fram emot en skön behandling när den dagen är kommen. Det är även snart dags för ett besök hos frisören då håret på huvudet växer som ogräs! Det spelar ingen roll om de kapar 15 cm, om sisådär 4 månader har det vuxit ut igen. Men jag klagar då icke! 
    Ju kortare hår jag har desto vågigare blir det dessutom då jag har självfall i håret. Så det är lika spännande att vakna upp varje morgon och se hur håret och vågorna ser ut, haha! 

    Kommentarer
    Bella säger:

    Åh önskar att mitt hår var så! Mitt växer inte alls typ, haha.

    2017-07-19 | 17:07:03
    Bloggadress: http://nouw.com/bellss

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback