• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Morgonplaner

     
    Godmorgon kära ni! Planen för denna morgon var att tjejen som fixar mina naglar skulle komma hit för att ändra om formen på dom samt fixa en lös nagel. Men eftersom att vi och våra gäster ska iväg på äventyr så krockade nageltiden tyvärr. Det är ändå mindre än två veckor kvar tills alla naglar ska fixas om på nytt, så jag kan nog stå ut till dess! Jag får däremot fundera över vilken färg jag ska välja på naglarna till nästa gång.. Det gäller att testa sig fram. Dock blir det inga "skrik" färger, det är inte riktigt min grej. Hur som helst så hoppas jag att ni får en riktigt härlig fredag 

    Kommentarer
    ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ säger:

    Skulle fixat mina naglar idag med, men fick skjuta upp för fick sån huvudvärk :(

    2017-07-21 | 13:08:01
    Bloggadress: http://www.saramadeleine.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback