• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Morgonträning

     
    Godmorgon! Jag drog iväg till gymmet redan kl 8:30 imorse. Ryggen stod på schemat idag och det gick bra. Mitt träningsschema visar vilka övningar jag ska göra samt hur många. Oftast är det 3 set av 12 rep. På bilden ser ni även de nyinköpta träningskläderna som jag fann igår - tights från Nike och tshirt från adidas. 
     
    På tal om något helt annat så hämtade jag ut mitt paket igår som innehöll de lägre klackskorna. Jag har dock inte hunnit packa upp de ännu, så det ska jag göra idag samt testa dom. Spännande!

    Kommentarer
    Evelyn säger:

    Så snygga tights verkligen!

    2017-07-25 | 15:08:32
    Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback