• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Mulberry it is!

     
    Spana in vilken fin "liten" plånbok! Jag gillar verkligen denna typ av modell när det kommer till plånböcker. Min förra plånbok var från Prada och den ovan är från Mulberry. Michael Kors plånböcker känns lagom uttjatat och likaså väskorna.. Fastän de är fina så känns det som att var och varannan person äger en väska i de märket. Därför tycker jag att det är lite kul med märken som man inte ser så ofta.
     
    Vad sker annars denna soliga fredag? Jo, jag ska alldeles strax åka iväg och fixa min ena nagel som jag råka ha sönder. Förstår inte hur jag lyckas ibland.. men men, skönt att få det fixat iallafall.
    Hoppas att ni får en fin och härlig fredag!

    Kommentarer
    Amanda Jona [FOTOGRAF] säger:

    Verkligen så fin! :)

    2017-07-14 | 13:32:12
    Bloggadress: http://amandajona.se
    Days by Johanna säger:

    Jätte snygg! :)

    Ja det var verkligen maximal otur. Maten smaka inte så mycket tyvärr, var nog lite skakig så kunde inte äta så mycket.... :/

    2017-07-14 | 14:20:58
    Bloggadress: http://daysbyjohanna.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback