• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Surprise!

     
    Godmorgon! Äntligen fredag, eller vad säger ni?  Min goda frukost imorse, älskar att ha hallon i! Jag tog en lite sovmorgon imorse och ställde inget alarm för att kila iväg till gymmet tidigt. Var istället där vid kl 10 och då var man minsann inte särskilt ensam haha. Men det gick bra ändå. Jag körde igenom alla övningar och idag var det armar på schemat. Jisses, jag är inte särskilt stark i armarna.. Visserligen har jag ridit sen jag var 4 år, men det är inte så mycket armstyrka inom ridsporten (förutom att bära höpåsar, leda hästar som har bråttom in osv ). Däremot är det desto mer ben och core, vilket jag har betydligt lättare med på gymmet. Nu väntar en helg av ledighet - även från gym då det ska vara två vilodagar.
     
    En liten summering av första veckan med mitt träningsschema så har det gått bra och framförallt varit kul! De två första veckorna ska man helst ta det lugnare med vikter och istället fokusera på att göra övningarna korrekt. Så nu är det bara att ladda om för nästa veckas träning! 


     
    Som ni kanske även ser så har jag fixat en ny bloggdesign. Jag satt och knåpa på den igår och jag är nöjd! Uppe i vänstra hörnet finner man numera "arkiv" där man kan blicka tillbaka med månaderna. Jag tycker det är skoj att fippla med koder och testa mig fram. Men för säkerhetensskull så sparar jag alltid gamla bloggdesigner och dess koder, utifall jag vill byta tillbaka eller så haha. 

    Kommentarer
    elin säger:

    Mums vilken frukost!<3

    2017-07-28 | 12:42:09
    Bloggadress: http://nouw.com/johnssons
    Melan säger:

    Så gott! Självklart skall man lyxa till frukosten på fredagar 😍 jag hoppas att du får en superfin helg!

    2017-07-28 | 12:55:34
    Bloggadress: http://www.nouw.se/melan
    Netti Starby säger:

    Bra jobbat med träningen och vilken smarrig frukost! :-D Kramis

    2017-07-28 | 13:13:11
    Bloggadress: http://nettistarby.blogg.se/
    Alice Lindström säger:

    Vad fin designen blev!

    2017-07-28 | 13:31:05
    Bloggadress: http://bilderbyalice.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback