• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Ljuvligt och vidrigt



     
    Om ni ändå kunde känna doften av dessa produkter genom bilderna! Dessa doftar verkligen ljuvligt. En annan sak som jag la märke till var texten på påsen "No animal testing", vilket jag tycker är superbra att man inte stöttar. Jag har faktiskt lust att gå in på Kicks eller någon annan hudvårdsaffär och fråga efter produkter som INTE är djurtestat.. undra vad personalen säger? Dels vet jag redan att Loreal testar på djur och likaså Maybelline, Mary Kay, Tresemmé , Dove och Head & Shoulders. Dessa märken är mer kända här i Sverige och finns att köpa i de flesta butiker. USCH! Efter att ha sett videoklipp från organisationer som Peta så vill man absolut inte köpa produkter som är testat på djur. Därav blev jag superglad av att se att Rituals inte har djurtestade produkter, företag som dessa borde hyllas! 

    Kommentarer
    Sandra säger:

    Älskar deras produkter! Hela affären doftar så gott.

    2015-08-17 | 17:25:15
    Linda säger:

    Älskar deras grejer!:D

    2015-08-17 | 19:12:48
    Bloggadress: http://www.nouw.com/LindaLinnros

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback