• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Done and done

     
    Då var morgonens gympass avklarad! Idag stod axlar och rygg på schemat och jisses vad det tog. Jag fick det bekräftat att min högerarm/axel är svagare än vänster. Ingenting konstigt egentligen då man har en stark och svag sida. Jag fick däremot hålla koll så att jag inte fuskade med högerarmen, särskilt i en övning där jag håller vikter i bägge händer och tar ut armarna rakt ut som ett flygplan. Det gick bra ändå och nu är jag så matt i axlarna haha! 
     
    Under dagen kommer det upp lite bilder på saker som jag har fått hem i brevlådan, tjoho! 

    Kommentarer
    Linnea Kinis säger:

    skönt att gymma på morgonen :)

    2017-07-27 | 10:37:54
    Bloggadress: http://linneakinis.blogg.se/
    elin säger:

    Grymt jobbat!<3

    2017-07-27 | 12:22:09
    Bloggadress: http://nouw.com/johnssons

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback