• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Kvällsmys

     
    Det blev ett lyckat och mysigt födelsedagsfirande tidigare idag  . Jag fick dock avvika rätt tidigt pga jobb men så kan det vara ibland! Ovan ser ni hur personen bakom denna text såg ut under firandet. Är inte shortsen söta ändå? Jag totalt älskar kläder med blommor på i olika stilar (shorts och toppar), så när jag såg dessa shorts på Cypern så kunde jag inte låta bli. Att de dessutom har en snarlik blå färg som toppen blev ju knappast sämre direkt haha. 
     
    Förövrigt spelas det spel för fullt här just nu. Riktigt mysigt att komma hem till en pågående spelkväll med nära och kära! 

    Kommentarer
    Anonym säger:

    Fin outfit!

    2017-07-16 | 11:06:38
    Matilda Berlin säger:

    Men guu vilka snygga shorts!!

    2017-07-16 | 11:08:26
    Bloggadress: http://matildaberlin.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback