• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Sunday funday

     
    Hur god såg inte denna frukost ut som vi unnade oss på Cypern?! Med en varsin smoothie till dessutom, mums. Perfekt med en matkoma innan strandhäng haha! Godmorgon förresten! Hoppas att eran helg har varit bra hittills. Jag ska kila iväg om en stund och träffa en vän. Vad vi ska hitta på är ännu oklart, men roligt har vi tillsammans vad vi än gör  
     
    Ja men juste, igår klickade jag hem en produkt från Kat von D. Jag har hört positiva saker om de märket, så det ska bli spännande och se när den väl dimper ner i brevlådan och jag får chans att testa den!

    Kommentarer
    Evelyn säger:

    Oh vilken DRÖMFRUKOST ni hade!

    2017-07-30 | 14:35:18
    Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback