• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    Todays mood

     
    Då var det dags för en ny vecka! Jag gick upp tidigt imorse för att dra till gymmet, back to training. Idag var det fokus på armar och mage och det gick skapligt bra ändå. Så nu är jag hemma igen och ska fixa iordning någonting att äta innan jag åker iväg till stallet för att rida. Bilden är från igår och jag fick något ryck och lockade håret, haha. Jag lockar alltid mitt hår med en plattång numera, då lockarna håller mycket längre än om jag skulle göra med en locktång.. konstigt nog! Dessutom tycker jag att det blir finare lockar med en plattång och man slipper få kramp i armen. 
    Hoppas att ni får en fin start på veckan!

    Kommentarer
    Longevity - en blogg om hälsa säger:

    Tack, nacken är helt ok nu

    2017-07-31 | 12:34:14
    Bloggadress: http://madelein.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback