• Augusti 2017
  • Juli 2017
  • Augusti 2015
  • Arkiv

    We have a competition

     
    Visst är det fint med byxor, en instoppad topp och klackar som pricken över i'et? Det känns lite som att byxorna har tagit över jeansen. Fullt förståeligt under sommarperioden då byxor inte ser lika varma/ är inte lika varma som ett par jeans. Och snyggt är det också! Dock har jag väldigt svårt för "trekvarts" byxor som slutar vid vaden.. Visst är det fint på andra personer, men jag kan inte se mig själv iklädd en sådan byxmodell. 
     
    Vad tycker ni - byxor eller jeans?

    Kommentarer
    Linnea säger:

    Byxor under de varma årstiderna och jeans under de kalla^^ Fina byxor btw!

    2017-07-13 | 17:35:06
    Evelyn säger:

    Föredrar byxor alla gånger i veckan på året! Vissa jeans är obekväma så det gäller att hitta rätt material för att jag ska välja jeans före byxor :)

    2017-07-13 | 18:17:34
    Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback